این وب برای دانلود برنامه و بازی و رام اندروید تلاش میکند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نویسنده : sajad e تاریخ : سه شنبه 3 تير 1393

 

طراحی

طراحی از جنس شیشه و فلز اکسپریا Z1 بدون شک زیباست. اما ظاهر مستطیلی و حاشیه های زیاد نمایشگر آن را به دستگاهی تبدیل کرده اند که نگه داشتن آن و قرار دادن آن در جیب نسبت به رقبا کمی سخت تر است. البته کار کردن با دستگاهی که از زبان طراحی OmniBalance بهره میبرد بسیار لذت بخش است، اما ابعاد بزرگ زد 1 )نسبت به اندازه نمایشگر) از لذت کار کردن با آن کاسته است.

مه اینها نشان دهنده این است که Xperia Z1 Compact بهترین سایز و اندازه برای نشان دادن طراحی خاص سونی است و در بهترین حالت طراحی شده است. حال اگر حاشیه های دور نمایشگر کمی زیاد باشند مشکل خاصی نیست و ما واقعا از نگه داشتن آن در دست و کار کردن با آن لذت میبریم. هم پشت و هم جلوی این اسمارتفون از شیشه ای با کیفیت ساخته شده است و قاب دور آن از جنس فلزی ضد زنگ است. در نتیجه Z1 Compact اسمارتفونی با ساخت با کیفیت است که در اکثر رقابت ها میتواند پیروز باشد.

دکمه های فیزیکی دستگاه کیفیت خوبی دارند. البته کلید کنترل صدا میتوانست از بهتر باشد. کلید دو مرحله ای شاتر نیز دوربین نیز به خوبی کار میکند و مشکل خاصی با آن نخواهید داشت.

 

اکسپریا Z1 Compact با داشتن ابعاد 127x64.9x9.5 میلیمتر، نسبت به پرچمداران اندرویدی بسیار کوچکتر است. به عنوان مثال اینها ابعاد اکسپریا Z1 هستند : 144.4x73.9x8.5 میلیمتر. و ابعاد گلکسی اس 4 : 136.6x69.8x7.9 میلیمتر است. بله درست است که Z1 Compact ضخیم تر از دیگر پرچمداران است. اما در کل بطور قابل توجهی کوچک تر است و کار کردن با اسمارتفونی کوچکتر بسیار آسانتر است (بخصوص هنگام کار با یک دست). همچنین این اسمارتفون جای کمتری را در جیب شما اشغال میکند و راحت تر از جیب شما خارج میشود!


و اگر بخواهیم Z1 Compact را مستقیماً با آیفون 5S مقایسه کنیم، میبینیم که کمی از آن بزرگتر است. البته این را در نظر بگیرید که زد 1 کامپکت نمایشگر بزرگتری را دارد.

 

صفحه نمایش

و بالاخره ........... IPS ... بله ! سونی بالاخره تصمیم گرفت تا از پنل های IPS استفاده کند ! تکنولوژی که صفحه نمایش این گوشی را فوق العاده می کند .

پس از زمان طولانی دوباره به صفحه نمایش های کوچک تر 4.3 اینچی باز گشتیم ! حس غربت به انسان دست می دهد ! اما مطمئن باشید همان طور که به سرعت با صفحه نمایش های 5 اینچی می توانید سازگار شوید ، به همان سرعت می توانید با صفحه نمایش های کوچک تر نیز سازگار شوید .اگرچه صفحه نمایش های کوچک تر چشم ها را بسیار زودتر خسته می کنند ، اما برای یک کاربر سر سخت ، چندان تفاوتی ندارد !
اگر کسی بخواهد به صفحه نمایش 720 * 1280 این اسمارت فون به چشم یک صفحه نمایش معمولی و نه چندان خوب نگاه کند ، باید بگوییم که به شدت با او مخالفیم ! چون همین صفحه نمایش کوچک 4.3 اینچی توانسته است 342 پیکسل را در هر اینچ خود جای دهد ( در برابرصفحه نمایش 4 اینجی آیفون که 326 ppi است ) . درست است ، کیفیت تصاویر به اندازه ی صفحه نمایش های 1080p نیستند اما باید بگوییم که تفاوت بسیار ناچیز است .همه چیز در صفحه نمایشCompact Z1 کاملا واضح و به خوبی قابل خواندن هستند .

از تمام این مسائل که بگذریم ، با خوشحالی به شما می گوییم که سونی بالاخره تصمیم گرفت از پنل IPS استفاده کند و در نتیجه گوشی های آینده ی سونی دیگر از مشکل زاویه دید و رنگ های نه چندان زنده و شاداب رنج نخواهند برد ! این تکنولوژی ، یکی از تکنولوژی های مورد نیاز اسمارت فون های امروزی است و ما خوشحالیم که سونی تصمیم گرفت تا از این تکنولوژی با اهمیت در اسمارت فون های خود استفاده کند . و در آخر باید بگوییم که امیدواریم سونی در آینده باز هم از این پنل در گوشی های خود استفاده کند .


فرزند کوچک اما قدرتمند سونی ، به یک صفحه نمایش قدرتمند مجهز شده است . حد اکثر نور Xperia Z1 Compact دقیقا 515 نیت است که این عدد ، بسیار بیشتر از سایر پرچمداران اندرویدی است . در هر صورت حد اقل میزان نور صفحه نمایش این گوشی بسیار کم است و این به این معناست که در تاریکی نمی تواند به خوبی مطالعه کنید. دمای رنگ های این گوشی در محدوده ی فوق العاده ی 7200K قرار دارد . اگرچه دمای تصاویر کمی از این مقدار سردتر است : 6500K . برای نمونه دمای رنگ های iPhone 5s که دارای صفحه نمایش فوق العاده ای است حدودا 7150K است . پس می توان نتیجه گرفت که صفحه نمایش Z1 Compact بسیار قوی حاضر شده است و کسی را ناامید نخواهد کرد . اگرچه میزان Delta E ( میزان رنگ خاکستری ) با عدد 5.11 کمی بالا است ، باعث می شود کمی روشنایی نا متوازنی را داشته باشد اما در هر صورت هنوز هم صفحه نمایش Z1 Compact بسیار خوب عمل کرده است . همچنین صفحه نمایش این گوشی تمایل به تاریک تر نشان دادن نواحی سیاه و تاریک دارد و این به این معناست که ممکن است برخی از سایه ها از دست بروند . در بخش رنگ ها ، این گوشی موفق شد تا از انحرافات زیاد رنگ ها دور بماند و این خیلی خوب است .

در نهایت به بخش زاویه دید می رسیم و باید بگوییم که در این بخش بسیار بهتر از سایر اعضای خانواده اش می باشد .


رابط کاربری :

سونی یک نگاه ویژه به اندروید داشته است ، که برای ما مهم نیست !

همانند سایر شرکت های سازنده ی اسمارت فون های اندرویدی ، سونی هم رابط کاربری شخصی سازی شده ی خودش را دارد . مطمئنا ما آن را دوست نداریم اما باید بگوییم که تجربه ی اندروید سونی بیشتر کاربردی بودن آن است .چیز قابل توجه این است که بین بخش های رابط کاربری سونی اتحاد خاصی وجود دارد که باعث می شود حس ثبات و انسجام را به کاربر بدهد. علاوه بر این سونی در رابط کاربری جدیدش چندین قابلیت خوب قرار داده است . باید بگوییم که رابط کاربری سونی تقریبا جامع و کلی است . مطمئنا این رابط کاربری قابلیت محور نیست اما کاملا دوست داشتنی و برای کار کردن دلپذیر است .



استفاده از Homescreen کاملا آسان است .همچنین سونی توانسته است تجربه ی بصری خوبی را در هنگام قرار گیری ویجت ها ، آیکون ها و تغییر اندازه ی آن ها ایجاد کند .این شرکت به خوبی از حرکت "نیشگون گرفتن" استفاده کرده است و انجام دادن این عمل در صفحه نمایش باعث باز شدن حالت ویرایش صفحه می شود که کاربر در آن می تواند اعمالی همانند ، افزودن / کاستن تعداد صفحات ، افزودن/کاستن ویجت ها و آیکون ها و تغییر تصویر پس زمینه و تم را انجام دهد .


علاوه بر این ها در منوی اصلی که برنامه ها قرار دارند ، با کشیدن صفحه از سمت چپ به پنلی دسترسی پیدا می کنید که در آن می توانید برنامه های خود را مرتب ، فیل*تر و یا پاک کنید . چیزی که کمی آزار دهنده است این است که زمانی که در حال جا به جایی بین صفحات منو برنامه ها هستید ، به طور تصادفی این پنل باز میشود . این مسئله مشکلی خاصی در Z1 نبود اما با کوچکتر شدن صفحه ، فضای کمی برای جابجایی و لمس کردن صفحه پیدا می کنید و بنابراین این برخورد تصادفی در Z1 Compact بیشتر به چشم می خورد .

سایر برنامه ها همانند Phone ، Contacts و Messaging نیز شخصی سازی شده اند . می توان گفت که تقریبا ساده تر و کاربردی تر شدند که این اصلا بد نیست . پس از بررسی پردازنده و حافظه های این گوشی ، بررسی مختصری از این برنامه ها خواهیم داشت .

 

 

پردازنده و حافظه


چیپست پرقدرت اسنپ دراگون 800 سونی اکسپریا کامپکت را به یک هیولای واقعی تبدیل کرده

مسله تنها کارایی این دستگاه نیست ! حداقل با توجه به نرم افزار های موجود برای آندروید و دیگر ... عملکرد کلی سیستم هم عالی بوده احتمالا حتی بهتر از زد 1 - باتوجه به صفحه نمایش با وضوح پایینتر
هیچ لگ و کندی مشاهده نشده !

سی پی یو در اکسپریا زد 1 کامپکت مجهز به اسنپ دراگون800 چهار هسته ای Krait 400 و میتواند تا 2.2 گیگاهرتز در صورت نیاز پردازشگر اطلاعات باشد

در همین حال Aderno 330 پردازنده گرافیکی قوی و فوق العاده با اعمال پردازشیش به سمت گرافیک خیره کننده پیش میرود

شما به راحتی میتوانید هر بازی رو اجرا کنید و از فریم ریت خارق العاده لذت ببرید

سونی به دستگاه خود 2 گیگابابت از رم را اختصاص داده که همین امر تضمین کارایی بهتر دستگاه را میکند

از جمله وقتی شما برنامه های زیادی و سنگینی رو در حال اجرا داشته باشید

سونی اکسپریا زد 1 کامپکت با 16 گیگ حافظه داخلی رونمایی شد اما خوشبختانه درگاه حافظه میکرو اس دی کارد این دستگاه را از قابلیت افزایش حافظه ذخیره سازی محدود نساخته !

نمیتوان زد 1 کامپکت را با ظرفیت حافظه داخلی بیشتر خریداری کرد پس این برای مشتریان خیلی پیچیده نیست

برای افزایش ظرفیت کافی است چند قدمی را به سمت فروشگاه پییش برید !




دفترچه تلفن



دفترچه تلفن سونی اکسپریا کامپکت بسیار برای کارکر لذت بخش است

بسیار خوب و به درستی کار میکند , قطعا ما فضای محدود را برای جزییات تماسهایمان نمیپسندیم

و دیگر اینکه سویچ بین دیالر و مخاطبین شما بسیار ساده و زیبا خواهد بود

در عین حال
خیلی خوب است که سونی هنوز استایل T9 خود را در دیالینگ حفظ کرده

طوری که شما با وارد کردن نام مخاطب مورد نظر خود سریعا به شماره ی آن دسترسی خواهید داشت و بصور اتوماتیک مخاطب را پیدا خواهد کرد

این شیوه بسیار مناسب کار و بهترین دوست یک کاربر فعال است

تقویم بخوبی در سونی اکسپریا زد 1 کامپکت گنجانده شده !

ویژگی های برنامه تقویم گوشی تمام نیاز ها را براورده خواهد کرد حتی هفته و روزها کاملا واضح و قابل کنترل هستند

وهمچنین توانایی تعیین روز برای قرار ملاقات و برنامه های دیگر

امکان زوم در برنامه تقویم , خوشبختانه این امکان حفظ شده

همچنین این دستگاه به همراه یک ماشین حساب ساده رونمایی شده و همچنین دارای یک برنامه یادداشت همه کاره هست

البته مانند برنامه های یادداش دیگر برنامه ها نیست اما امتیاز قابل قبول را خواهد گرفت

استفاده از برنامه ی SONY Small App بسیار مناسب است

با تاچ بر روی کلید MultiTasking شما به بسیاری از کلید های میانبر برنامه ها دسترسی خواهید داشت

شامل ماشین حساب تایمر یادداشت و غیره است ...

بسیار خوب است که این لیست قابل تنظیم و مرتب سازی است و شما میتوانید از برنامه های که بیشترین استفاده را دارید در جهت دسترسی سریعتر قرار دهید

در انتها ما راهی آسان و بهتر برای دسترسی به برنامه های یاداشت و ضبط صدا پیدا کردیم

در بعضی موارد ممکن است استفاده ازSmall App در وقت صرفه جویی کند

وجود یک نسخه ی کوچک به جای برنامه های حجیم یک جانشین تمام عیار است

 

 

 

پیام رسانی، اینترنت و اتصالات و رسانه

پیام رسانی:
سونی بهترین تعادل بین راحتی کار و کارایی را در صفحه کلید Sony Xperia Z1 Compact ایجاد کرده است. این صفحه کلید موارد ضروری به همراه چند کلید مانند نقطه و کاما را در خود جای داده است. تایپ کردن با این صفحه کلید بسیار راحت و لذت بخش است. البته اندازه کلید ها به بزرگی اندازه کلیدها در صفحه 5 اینچی نیستند اما اندازه مناسبی دارند. حالت افقی صفحه کلید به دلیل بهره بردن از طول صفحه، بسیار خوب است.
برنامه پیام رسانی و رایانامه نیز بسیار خوب طراحی شده و کار با آن بسیار راحت می باشد.


اینترنت و اتصالات:
برخلاف دیگر سازندگان محبوب اندروید، سونی علاقه ای به ساختن مرورگر اختصاصی خود نداشته پس گزینه ای به جز Chrome برای این گوشی باقی نمی ماند. اما این معنی ضعف Chrome را نمی دهد و همچنان برترین مرورگر دنیاست. کارکردن با این مرورگر روی این تلفن هوشمند بی نظیر است.

این گوشی به احتمال زیاد از تمامی اتصالات پر سرعت به اینترنت استفاده می کند. همچنین اتصال به Wi-Fi و بلوتوث نسخه 4 و NFC و MHL و DLNA از این گوشی، یک گوشی متصل ساخته اند!!
 
رسانه:
گزینه خیلی خوبی برای استفاده سنگین از رسانه نیست...
با اندازه نسبتا کوچک این گوشی، تماشای فیلم توسط این دستگاه خیلی دلنشین نخواهد بود. صفحه نمایش با تکنولوژی برتر IPS هیچ مشکلی نداشته و کیفیت عالی ای به نمایش می گذارد. برنامه پخش ویدیو در این گوشی بسیار عالی بوده و تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی پشتیبانی می کند. اگر با این برنامه مشکلی پیدا کردید، به راحتی یک برنامه پخش ویدیو دانلود و نصب کنید!
"Walkman" برنامه ی خوبی است که سونی برای پخش موسیقی بر روی این دستگاه نصب کرده است. این برنامه قابلیت های خاصی دارد از جمله: ClearAudio+ و xLoud که اولی صدای تمیز و دومی صدای بلند به شما تحویل می دهند!
گالری عکس و فیلم نیز بسیار زیبا و راحت طراحی شده. بلندگوی این گوشی با روشن کردن قابلیت ClearAudio+ صدای خوبی ارائه می دهد. اگر چه این بلندگو قدرت بالایی چون بلندگو های HTC One و یا iPhone 5s را نداشته اما همچنان بالا تر متوسط هستند.

دوربین

دوربینی که در Z1 Compact استفاده شده است دقیقا مدل مشابهی است که پیش از این در Z1 مشاهده کردیم .

در این باره باید تقدیر بزرگی از Sony به عمل بیاوریم که توانسته است همان لنز را در بدنه ای با ابعاد کوچکتر جای دهد . نکته مهمی که در باره G Lens Camera میتوان گفت این است که فقط شامل تعداد پیکسل های بیشتری نیست بلکه همان پیکسل های بیشتر سایز بسیار خوبی نیز دارند ( 1.4 میکرون )

این ویژگی بسیار خوب را باید مدیون سنسور بزرگ "1/2.3 باشیم که اگر بخواهیم مقایسه ای انجام دهیم ، 64% از بیشتر لنز هایی که در گوشی های سطح بالای بازار استفاده شده بزرگتر است که لنز "1/3 دارند . همچنین 80% از اکثر لنزهای محبوب بازار که سایز "1/3.2 دارند بزرگتر است .

ضمنا روزنه این دوربین نیز بزرگ بوده و به شما این امکان را میدهد که نور بیشتری را در عکس های خود ذخیره کنید و بسیار مناسب برای عکاسی در غروب آفتاب و تاریکی شب است .

علاوه بر این دوربین Z1 Compact یک لنز عریض 27 میلیمتری دارد که به شما اجازه میدهد فضای بیشتری را که در روبروی خود می بینید در عکس جای دهید . برای مثال این ویژگی برای عکاسی در اتاق های کوچکتر بسیار مناسب است .



خوشبختانه رابط کاربری دوربین همان رابط کاربری ساده ولی پر کاربرد سونی است و به شما امکان یک عکاسی بی دردسر را می دهد بخصوص وقتی در حالت Superior Auto باشد که بهترین تنظیمات را برای عکاسی در محیط فعلی به شما می دهد و شما را از انجام تنظیمات دستی و زیاد فارق میسازد .


 
سونی حالت دستی را نیز برای رابط کاربری قرار داده که به شما تنظیمات زیادی را می دهد که به دلخواه خود عکاسی کنید .

ویژگی های خوبی نیز برای عکسبرداری قرار داده شده است . یکی از این ویژگی ها info shot نام دارد که در حین کار با رابط کاربری اطلاعاتی نیز درباره شی مورد نظر به شما می دهد که بسیار ویزگی مفیدی است .

ویژگی دیگر Social Live است که میتواند عکس یا ویدئو گرفته و همزمان آن را در صفحه فیس-بوک شما قرار دهد و با بقیه به اشتراک بگذارد .

تعدادی افکت های عکس نیز در اختیار شما قرار داده شده است که به ان AR Effects می گویند ( Augmented Reality )

همانطور که گفتیم دوربین Z1 Compact دقیقا همان دوربین استفاده شده در Z1 است و مسلما در تصاویر گرفته شده همانند قبل همان کیفیت بالا ، شفاف ، رنگ های زنده ، و جزئیات عالی را مشاهده خواهید کرد

اگر Z1 Compact را از نظر دوربین با گوشی های سطح بالای دیگر همانند G2 مقایسه کنید متوجه خواهید شد که تصاویر گرفته شده با Z1 Compact جزئیات بسیار بالاتری دارند .

حالت Superior Auto کاملا کنترل دوربین را به دست گرفته و در این حالت دوربین را روی 8 مگاپیکسل تنظیم می کند . البته عکس ها با همان کیفیت 20 مگاپیکسلی گرفته می شوند و گوشی بطور خودکار آنها را به 8 مگاپیکسل تغییر سایز می دهد . پس کیفیت و جزئیات همانگونه باقی مانده و فقط تصاویر کوچکتر می شوند تا حجم کمتری داشته باشند و بتوان به راحتی انها را به اشتراک گذاشت .

تصاویر زیر با همین گوشی و حالت Superior Auto گرفته شده اند


متاسفانه عکاسی با Z1 Compact در شب و نور ضعیف چندان قابل تحسین نیست ولی طبق گفته ها و شایعات ، سونی در آپدیت های نرم افزاری بعدی بهبودهایی را در این زمینه انجام خواهد داد

در طرف دیگر عکاسی در روز یا در محیط بسته بسیار عالی بوده و حس خوبی را به عکس ها منتقل می کند . جزئیات و کیفیت بسیار عالی هستند . فلش LED نیز کار خود را به خوبی انجام می دهد و هیچ عیب و نقصی نمی توان روی آن گذاشت .


وقتی صحبت فیلمبرداری به میان می آید نمیتوانیم بگوییم ویدئو های ضبط شده با Z1 Compact بهترین ویدئو هایی هستند که تا به حال دیدیم ولی باز هم کاملا عالی و رضایت بخش هستند . مسلما رقبای Z1 Compact همانند G2 ویدئو های بهتری را ضبط خواهند کرد
کیفیت تماس :

سونی قطعات مناسبی برای ارتباطات تلفنی این دستگاه فراهم دیده است . صدای دستگاه نسبتا صاف و از حجم بالایی برخوردار است ، اما به طور کلی صدای تلفن اکسپریا Z1

Compact مناسب به نظر می رسد و موارد صوتی به خوبی شنیده می شوند . صدای تماس گیرنده نیز به خوبی شنیده می شوند و از کیفیت خوبی برخوردار است .

همان طور که متن رو دنبال کردید ، Z1 Compact از کیفیت صدای مناسبی برخوردار است و در این ضمینه از صدای بلندگو و میکروفونی قوی بهره می برد .




باتری :

باتوجه به اندازه ی کوچکتر Z1 Compact ، انتظار می رفت که سونی از باتری کوچکتری نسبت به Z1 در این گوشی استفاده کند . در Z1 شاهد باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپری

هستیم ، در حالی که Z1 Compact دارای باتری با ظرفیت 2300 میلی آمپری هست . با این حال هنوز هم با رزولوشن پایین و صفحه نمایش کوچک تر به نظر نمی رسد کاربران تجربه ی

بسیار خاصی از باتری این دستگاه داشته باشند . با این حال سری به اطلاعات اعلام شده از طرف سونی در مورد باتری این گوشی خواهیم زد که با توجه به اطلاعات اعلام شده از طرف

سونی می توان به 18 ساعت مکالمه 3G ، امکان استندبای در حالت اتصال به 3G تا 25 روز و اتصال با 4G تا 22 روز در این گوشی وجود دارد . این نتایج بسیار جذاب به نظر می رسند و

عمر باتری این گوشی را در دراز مدت نشان می دهد .


نتیجه گیری :


باید پذیرفت که سونی با معرفی اکسپریا Z1 Compact حرکتی مهم و قابل توحهی به سوی نزدیک شدن به تکمیل سری گوشی های خود انجام داده است . بسیاری از کاربران علاقه به

داشتن یک گوشی با اندازه ی جمع و جور را برای خود دارند ، که در عین حال اکسپریا Z1 Compact یک گوشی جمع و جور ( با رنگ های متنوع ) است که می تواند نظر کاربرانی از این

دسته را جلب کند .

 

اکسپریا Z1 Compact یک گوشی سطح بالاست که در عین حال با زیبایی در طراحی خود بسیاری از امکانات و ویژگی های فوق العاده را در خود دارد ( مثل دوربین 20.7 مگاپیکسلی ) .

بی شک اکسپریا Z1 Compact یکی از اولین دستگاه های اندرویدی است که تجربه ی کاربری مناسب و قدرتمندی را در یک اندازه ی کوچک در اختیار شما قرار می دهد . با این حال هنوز

هم اگر به داشتن یک گوشی سطح بالا و پریمیوم فکر می کنید و نیازی به صفحه نمایش بزرگ ندارید ، اکسپریا Z1 Compact می تواند انتخاب بزرگی برای شما باشد .

تا زمانی که صفحه نمایش بزرگ ملاک اصلی برای خرید شما نباشد ، تقریبا می توان گفت که اکسپریا Z1 Compact یک گوشی بی رقیب در بین رقبای اندرویدی خود است . اما این

گوشی در مقابل ایفون 5S چه وضعیتی خواهد داشت ؟ اکسپریا Z1 Compact یک گوشی نسبتا خوش ساخت است ، اما باید در نظر داشت که آیفون 5S با توجه به طراحی باریک تر و

پورت های جمع و جور تر دارای طراحی چشم نواز تری است . اکسپریا Z1 Compact طراحی فلزی بسیار مناسبی دارد اما گوشی ایفون با حفظ همان طراحی توانسته یک طراحی

مینیمالیستی را نیز به خود نسبت دهد . اکسپریا Z1 Compact نیز علاوه بر داشتن بسیاری از امکانات کاربردی اندروید ، دارای قابلیت اتصال SD کارت ، داک اختصاصی برای شارژ و دکمه

شاتر اختصاصی نسبت به آیفون است .


 
در نهایت نه تنها اکسپریا Z1 Compact را می توان به عنوان یکی از بهترین گوشی های اندرویدی دانست ، بلکه می توان آن را جز بهترین گوشی های هوشمند دانست . با این حال باید

دانست که سونی حرکت جسورانه ای با معرفی Z1 Compact در بین سازندگان اندرویدی انجام داده ، به طوری که تا کنون کمتر سازندگانی این کار را انجام داده اند .

گوشی اکسپریا Z1 Compact در این بررسی دارای نسخه ی 4.3 اندروید و بیلد نامبر 14.2.A.1.114 بوده است .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: /\ /\ sony ericsson family، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ♥اندروید♥ مي باشد.